Online foto report z dnešního zápasu Sigmy Olomouc a Baníku Ostrava. Z Ostravy dorazí až na 3000 i více fanoušků Baníku Ostrava, kterému jde o postup do první ligy.

Článek bude mapovat veškeré dění v ulicích i na stadioně.

Zápas, který Plzeň potřebovala vyhrát, aby měla ještě šanci na titul. A vyhrát se jí podařilo v 90.minutě. Co se týká dění na tribunách, zápas probíhal v přátelském duchu, protože obě skupiny fans mají dobré vztahy mezi sebou. Brno se loučilo se svým kapitánem Pavlem Zavadilem, který odchází do Opavy. Ultras z Brna si připravili choreo na boční dlouhou tribunu. Na začátku mávali malými vlaječkami, ve 30.minutě pak vytáhli plachtu a na boku se objevily vlaječky v barvách Zbrojovky. Objevila se dýmovnice, hosté odpálili na konci oheň. Jak to vypadalo můžete vidět v článku na 22 fotografiích.

Fotoreport ze zápasu MFK Karviná - Sparta Praha

Prezentace Tribuny Sever ve včerejším derby s Duklou Praha. Domácí se v zápase prezentují choreografií proti fačr, Berbrovi a Peltovi. Fotoreport v článku.

Nedlouho před tímto vzájemném zápase se několik slávistů rozhodne navštívit jeden z hradeckých výjezdů, aby mohli obdivovat svého věčného pokořitele a lovce. Tradičně má Hradec zájem o vše, slávisté o nic. Po zápase se dokonce 3 slávisté potkají s celým autobusem Hradce. Hradec, ačkoliv v obrovské přesile, tak se zachoval férově a několik si jich dobrovolně lehá na zem, aby dali slávistům sebemenší šanci. Média pak měly žně a člověku po zkouknutí videa z tohoto setkání ukápla ne jedna slza. Nicméně, končí veškerá sranda a máme tu vzájemný zápas v Praze. 15 nejchytřejších slávistů to řeší rozumně, jelikož nechtějí být přítomni vypleněné Praze a odjíždí se schovat před krvavým komandem z východu na jedno zapadlé nádraží kousek od Hradce. Pod svícnem je nejvíc tma, že jo... Jenže k jejich smůle se přes to samé nádraží vrací 15 hradeckých vandalů a sešívání nechtějí být sešívaní a proto z nástupiště urputně drží dveře od vlaku. Hradec je však silnější, podaří se jim dveře otevřít a Pražané se zachraňují útěkem do vlaku. Ti, co to nestihli, tak inkasuji nějaké facky. Výsledek opět jednoznačný. Gratulace do Hradce!

Díky změně termínu utkání (Dynamo České Budějovice : Sigma Olomouc) z pátku 7.4. na sobotu 8.4. se rozhodneme do jižních Čech opět vyrazit. Týden předem kontaktujeme South Legion s nabídkou odvety a ti nabídku přijímají. Kvalitu soupeře jsme poznali 3 týdny zpátky při dvoukolovém měření sil, proto jsme na odvetu nepodcenili přípravu a řádně si natrénovali bojovou taktiku. Sobotního rána vyrážíme ve 20 lidech (z toho 1 auto GKS Jastrzebie) směr České Budějovice.

V ranních hodinách po výjezdu v Karviné napadají ACS dvoučlennou posádku slávistů. Na to konto se je vydává hledat nekompletní parta SKS z tohoto výjezdu. Nakonec jsou nalezeni (4 auta), ale před konfrontací ujíždějí. To samé se opakuje o něco později u zastávky metra. Následně se ACS sami ozývají a je domluven střet. Mezitím o pár jedinců posilnění slávisté vybírají místo a čekají, ale nakonec vše ACS ruší, že se všem do toho nechce. Tak zase někdy…

Fotoreport ze včerejšího derby Slavia Praha - Sparta Praha. Před zápasem ekipa Sparty v okolí Edenu tvoří přes noc několik gráfek, které v den zápasu Sks přečmárávají viz fotky v online článku (odkaz dole)

Tribuna Sever: Fotbal přináší někdy radost, někdy smutek. Dnešek ukázal, že věřit je potřeba do poslední chvíle i když hra není kdovíjaká. Pohled na tribuny však za to stál. Zejména na jednotně bílý fandící Sever, dvě krásné choreografie a solidní pyroshow. Podívejte se sami na záběry přímo ze hřiště. Ať žije Slavie!

Pochod před zápasem z Letné do Edenu čítal 500-700 fanoušků Sparty. Kotel Sparty se v zápase prezentuje supportem a v druhém poločase odpalují dýmovnice a ohně. V sektoru hostů nechyběla Nitra ze Slovenska (viz. foto) a Košice.

ONLINE ČLÁNEK Z DERBY ZDE: http://hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/reports/czech/95-2017/5379-online-slavia-praha-sparta-praha-02-04-2017

Sparta Praha

Online foto report z dnešního derby a dne mezi Slavií Praha a Spartou.

Článek bude mapovat veškeré dění v ulicích i na stadioně.

Sparťané se s dresem Konatého vypořádavají po svém

Nenecháváme nic náhodě a i když máme repre přestávku tak se před tímhle zápasem scházíme ve slušném počtu převážně mladých chacharů. Tři z nás jedeme obhlídnout situaci kolem Opavského stadionu a také kupujeme lístek a jdeme shlédnout atmosféru do chrámu našeho rivala :) Bohužel jsme spatřeni brněnskými, kteří jednoho z nás poznali :)

Brno se Slovanem na cestě z Opavy

Je sobotní dopoledne a my se pomalu scházíme na místě srazu, který máme stanoven už na 10.hodinu. Schází se nás cca 200 z čehož několik desítek jsou naši družební přátelé. Většinu osazenstva tvoří zlobivci. Jelikož mají Chachaři dojet až hodinu před zápasem, k tomu ještě nějaká ta lustrace na nádru, cesta na stadion, která taky určitě předpokládáme nebude kdoví jak plynulá, tak se rozhodujeme, že na tu ekipu ani nebudeme čekat, stejně bude v obležení policie a pořvávat na sebe přes fízly nijak netoužíme. Všichni navíc chceme stihnout od začátku fotbal, takže volíme variantu přesunu rovnou na stadion a příležitost pro případné pouliční radovánky necháváme až po fotbale...

Pojďme tedy k samotnému utkání.

Hřiště: Na hřišti prohrál tým, který rozhodně nebyl slabší, ba naopak, ale tak to někdy ve fotbale chodí. Vaz nám zlomili dva Opaváci hájící dres soupeře, brankář Vašek, který nás několikrát vychytal a střelec rozhodující branky Mičola, jenž po vystřídání rozhodl.

Tribuny: Všichni víme, jak to bylo s lístky pro chachary a s jejich postojem k tomuto problému, o tom se už napsalo myslím dost. Takže ve zkratce. My jsme měli dvě celotribunové chorea, jedno byla plachta, jenž je vlastně zvětšeninou vlajky Opaváci a druhé byla dvoutribunová kartoniáda. Pak jsme ještě měli mávačky spolu s většími vlajkami a připravené bylo i pyro, které jsme ale nakonec kvůli svítícímu slunci (poloviční efekt) a tomu, že stejně nejsou přítomni hostující fans, nakonec ani neodpálili. Support byl na hodně dobré úrovni, klasicky se velmi často zapojili i aktivní fans (možno nazvat druhý kotel) za brankou a když se přidal i zbytek stadionu, tak to byl slušný hukot, ale pravdou zůstává, že bez fanoušků hostí to prostě bylo poloviční. V uvozovkách lze říci, že to bylo jako bychom hráli s jakýmkoliv jiným týmem druhé ligy, který nejezdí podporovat nikdo, nebo jen pár jedinců. I náš výkon by byl určitě na ještě vyšší úrovni, o chacharech ani nemluvě. Škoda, v tomto směru bylo derby opravdu poloviční:-(

Ulice: Po mediální hysterii a spoustě smýšlených a neuvěřitelných článků, nasazení snad všech možných složek by si většina z nás řekla, že se nic nemůže stát a ejhle...